۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۳۶

مقدم‌فر در نشست مسئولین بسیج دانشجویی سراسر کشور:

پروژه دشمن برای انحراف انقلاب/نفوذی‌ها در دستگاه‌های تصمیم‌ ساز

پروژه دشمن برای انحراف انقلاب/نفوذی‌ها در دستگاه‌های تصمیم‌ ساز

​مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به پروژه‌های دشمن برای انحراف انقلاب، تاکید کرد: دشمن می‌خواهد با مشغول‌سازی، فراموش‌سازی، ایجاد و تشدید اختلافات میان مسئولین، اهدافعملیاتی خود را در کشور پیاده کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا مقدم‌فر در نشست سه هزار نفری مسئولین بسیج دانشجویی سراسر کشور در مصلی تهران با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه‌ای از سوی دشمنان مطرح است، اظهار کرد: دشمنان باور دارند جمهوری اسلامی یک قدرت منطقه‌ای و تاثیرگذار شده است. بنابراین می‌خواهند آن را متوقف کنند.

وی افزود: امروز دشمنان بیشتر نگران ایدئولوژی و تفکر انقلاب اسلامی هستند که به بیرون از نظام رفته است. آنها سعی دارند درون انقلاب و نظام یک درگیری ایجاد کنند و با مقولاتی مانند مذاکرات، تمرکز ما را که همان درگیری با غرب است، منحرف کنند.

مقدم‌فر با بیان اینکه امروز در فضای مجازی و در محیط‌های رسانه‌ای سعی دارند نگرانی خود را نشان دهند، گفت: دشمنان در فضای سایبری بیش از پیش علیه امام (ره) تصویرسازی می‌کنند.

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پروژه‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی، گفت:‌ پروژه مشغول‌سازی مسائل هسته‌ای، حقوق بشر، بحث‌های موشکی و مسائل داخلی از سوی دشمن مطرح می‌شوند تا نظام و انقلاب را منحرف کنند.

وی افزود: درست است مبارزه با فساد از اهداف جمهوری اسلامی است، اما آنها سعی می‌کنند نظام را به فساد متهم کنند و قطعا از این کارها اهدافی دارند تا نظام ما را به خود مشغول کنند.

مقدم‌فر با اشاره به مساله رفراندوم که اخیرا از سوی برخی رسانه‌ها طرح شده است، ادامه داد: طرح مسائل حاشیه‌ای از سوی دشمن مانند طرح مساله رفراندوم جز مشغول‌سازی بیهوده نظام، چیز دیگری برای ما ندارد.

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: برخی رسانه‌ها از امروز تا اسفند ۹۴ می‌خواهند علیه سپاه و بسیج مطلب بنویسند و حمله کنند و بگویند که این دو نهاد نباید وارد مسائل سیاسی شوند. آنها با این مسائل می‌خواهند نظام را دچار خود مشغولی کنند و باید توجه داشت که آنها به هدف خود نرسند.

وی در ادامه با اشاره به حضور برخی نفوذی‌های دشمن در کشور، تصریح کرد: دشمنان برای اختلاف‌اندازی بین مسئولین، افرادی نفوذی را در دستگاه‌های تصمیم‌ساز وارد کرده‌اند تا به هدف خود برسند؛ خصوصی‌سازی و رابطه‌سازی با آمریکا از جمله حرف‌هایی است که این افراد نفوذی در کشور مطرح می‌کنند.

مقدم‌‌فر با بیان اینکه برخی رسانه‌ها به راهپیمایی اربعین حسینی امسال توجهی نکردند زیرا برای آنها موضوعیتی نداشت و آنچه حائز اهمیت بود، دریافت ویزا از کشورهای اروپایی محسوب می‌شد، گفت: آنها با طرح این مسائل سعی می‌کنند همبستگی میان ایران و عراق را کمرنگ و ما را دچار حاشیه‌سازی کنند.

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: یکی از آقایان اخیرا مصاحبه کرده‌اند و رسانه‌های غربی نیز مصاحبه وی را منتشر ساخته‌اند و بنابر گفته وی، تحلیل کرده‌اند که انقلاب اسلامی از مسیر خود منحرف شده است. این مصاحبه چیزی جز حاشیه برای نظام نداشت و باید به این فرد بگوییم که این شما هستید که از مسیر انقلاب منحرف شده‌اید.

وی با اشاره به پروژه غرب برای نظام اسلامی مبنی بر فراموش‌سازی و تغییر در محاسبات، اظهار کرد: آنها سعی دارند فساد دوران پهلوی از خاطر ملت ایران فراموش شود و به قول رهبری، می‌خواهند رژیم پهلوی را بزک و به مردم معرفی کنند.

مقدم‌فر ادامه داد: واقعا باید تاسف خورد از یک مقام دولتی که اخیرا گفته بود «فساد دولت قبل با فساد دوران پهلوی قابل مقایسه است». باید به این فرد بگوییم شما که در دوران پهلوی بوده‌اید، آیا این مقایسه شما درست است؟ آیا در همه مسائل، منافع حزبی باید بر منافع انقلاب غلبه پیدا کند؛ این یعنی فراموشی دستاوردهای انقلاب تا بگویند انقلاب اسلامی با پهلوی فرقی نداشته است.

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پروژه بعدی دشمن مبنی بر فراموش‌سازی دستاوردهای انقلاب، تاکید کرد: شما ببینید ما بعد از ۳۵ سال از نظر علمی در کجا قرار داریم و باید گفت در این موضوع به خودکفایی رسیده‌ایم، اما دشمن می‌خواهد این موضوع از ذهن ملت ایران فراموش شود.

وی با اشاره به پروژه دیگر دشمنان، ادامه داد: هدف بعدی فراموش‌سازی دشمنان انقلاب است که این موضوع به صورتی طرح می‌شود که ما باید با آمریکا رابطه برقرار کنیم و آقای «انحراف‌ القلم» می‌‌گوید ما بدون آمریکا نمی‌توانیم زندگی کنیم، اما دیدید که ۳۶ سال از انقلاب اسلامی گذشت و برای همه ثابت شد که توانستیم بدون غرب زندگی کنیم.

مقدم‌فر با اشاره به تدوین سند امنیت ملی آمریکا که اخیرا منتشر شده است، خاطر نشان کرد: اوج ضعف آمریکا در این سند قابل مشاهده است، چرا که این سند بیشتر پدافندی است تا آفندی و اهل فن می‌فهمند که آمریکایی‌ها امروز در اوج هزیمت هستند.

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز دشمنان می‌خواهند با پروژه‌هایی مانند مشغول‌سازی و فراموش‌سازی، اهداف عملیاتی خود را پیاده کنند و با ایجاد و تشدید اختلافات و اتحاد میان مسئولین، افکار خارجی را نسبت به ما منفی سازند و ‌بی‌اعتبارسازی اسلام را در دستور کار قرار دهند.

وی بسیج دانشجویی را بزرگترین و ناب‌ترین تشکل مردمی در جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: بسیج دانشجویی امید نظام است و امروز دشمن با توجه به حضور بسیج در دانشگاه‌ها، می‌خواهد سه هدف عملیاتی را در دانشگاه پیاده‌سازی کند؛ اول علوم انسانی غربی را در دانشگاه ترویج سازد، دوم اینکه تولید علم و جهاد علمی را در دانشگاه‌ها متوقف کند و دانشگاه را درگیر حاشیه‌ها و مسائل بی‌اهمیت سازد و سوم اینکه از دانشگاه برای خود پیاده نظام، تامین و تربیت کند.

مقدم‌فر با بیان اینکه بسیج دانشجویی یک ساختار بصیر و دشمن‌شناس و اصیل در دانشگاه است، تاکید کرد: بسیج دانشجویی باید با عملیات روانی دشمن آشنا باشد و تکنیک‌های رسانه‌ای آن را بشناسد، چرا که برخی اوقات اقداماتی انجام می‌گیرد که در میدان دشمن، بازی می‌شود. مقابله هوشمند با عملیات روانی دشمن و آشنایی با این عملیات از مواردی است که از بسیج دانشجویی انتظار می‌رود.

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی باید مطالبه رهبری مبنی بر تحقق جهاد علمی را در دانشگاه محقق کند، گفت: بسیج دانشجویی علاوه بر تحقق این مهم، باید حرکت‌های برون مرزی خود را آغاز کند و آن را قوت بخشد و نامه رهبری به عموم جوانان غربی می‌تواند یک نقطه آغازی باشد برای ورود بسیج به این میدان. باید بسیج دانشجویی با جوانان غربی ارتباط برقرار کند.

وی با بیان اینکه نباید تنها به بیانیه دادن و اعلام مواضع اکتفا کنیم، گفت: انتظار این است که بسیج دانشجویی از طریق شبکه‌های ارتباطی با جوانان غربی ارتباط، برقرار و تماس‌های خارجی خود را آغاز کنند. امروز جهان لیبرالیسم دچار شوک ایدئولوژیک شده است و باید از این فرصت استفاده شود.

مقدم‌فر ادامه داد: بسیج دانشجویی نباید تنها در دانشگاه متوقف شود بلکه باید با جامعه ارتباط داشته باشد و ارتباط چهره به چهره برقرار کند. از بسیج دانشجویی انتظار می‌رود که آگاهی‌بخشی در جامعه را صورت دهد و تنها به بیانیه دادن و اعلام مواضع اکتفا نکنند.

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت دفاع از استقلال فرهنگی و اقتصادی، گفت: امروز با عنوان «خصوصی‌سازی» می‌خواهند فرهنگ غربی را جایگزین فرهنگ اسلامی کنند و زنده نگه داشتن شور، شعور و مقاومت اسلامی از جمله وظایف ما در مقابل این هدف دشمن است و این همان جبهه‌ای است که بدون آن، جهاد و پیشرفت حاصل نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی یکی از لایق‌ترین نهادها برای پیگیری مطالبات مردم و رهبری است، گفت: نباید بسیج تعطیل شود و منتظر دستگاه‌های رسمی و دولتی بود.

کد خبر 2500374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha